5 Eylül 2010 Pazar

Neden bu isim

Artık benim de bir blogum oldu.Ailede çokça blogcu var.Kızım,eşim,gelinim.hepsinin blogları var.

bilgisayarlarda da bloggerin adresi mevcud.İlk dün çabalamaya başladım.Bugün tamamladım ve ilk yazımı yazıyorum.

Neden bu isimi aldığımı sorarsanız.Tarihe çok meraklıyım.Özellikle türk tarihi çok ilgimi çeker. E,şu anda icra ettiğim mesleğim meme cerrahisi.Dolayısıyla tarih seven bir meme cerrahı olarak bu kombinasyonu beğendim.Haydi hayırlısı.Bugün malum Kadir gecesi.dolayısıyla bugün tamamlanan bu iş de hayırlı olacaktır.

Evet bu girişden sonra sizlere uzun süredir bana ait olan bir teoriyi sunacağım:

BİG BANG TEORİM.

Artık hepimiz biliyoruz ki evrenin ilk başlangıcı bir patlamayla olmuştur.Yani evren bundan yaklaşık 15 milyar yıl önce dev bir karadelikken genleşmeye başlamış.Şu an da genleşmeye devam ediyor.Bu nasıl oldu.İşte benim teorim burda devreye giriyor.

Bana göre EVREN sonsuz boşluk içinde hareket halinde ve bu boşlukta daha başka sayısız evrenler var.Bir merkez etrafında dönen evren milyarlarca yıl içince bazen ışık hızından hızlı hareket ediyor.Bu dönemlerde Einstein'ın relativite teorisindeki gibi kitlesi sonsuz boyutu ise sıfır olarak hareket etmektedir.sürati ışık hızı altına düşünce de big bang olmakta ve yaşadığımız evreni oluşturmaktadır.sonra tekrar hızı artınca çökerek dev karadelik haline gelmektedir.Yani bu süreç devamlı olmaktadır.Evet teorimi sizlere sundum.Mantıklı ama isbatı güç,hatta imkansız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder